Nieuwsbrieven

Laposta

Deze extensie kun je gebruiken voor het inschrijven op een nieuwsbrief van Laposta. Het inschrijfformulier wordt ge-embedded op de webpagina. Binnen TYPO3 hoef je alleen aan te geven welke contactenlijst je wilt koppelen. De overige instellingen, van het formulier, de velden die ingevuld moeten worden om je aan te melden, stel je in binnen het account van Laposta.

Hoe gebruik ik het component?

• Dit element voeg je toe op het paginatype standaardpagina of contactpagina.
  • Kies voor de optie om een nieuw contentelement aan te maken. Ga naar het tabblad OpenGemeenten. Hier vind je het component OpenGemeenten Laposta form
  • Kies voor de gewenste 'Laposta list'. Deze wordt opgehaald uit het Laposta account.
  • Binnen het contentelement valt niet veel te beïnvloeden.

Laposta sleutel

Om Laposta toe te voegen aan de website hebben wij als leverancier de Laposta sleutel van het account nodig. Op de onderstaande website vind je een artikel waarin de instructies staan om de Laposta sleutel te vinden. Deze sleutel kun je naar ons opsturen zodat wij deze aan de website kunnen toevoegen.