Wij maken websites voor iedereen

Ons doel is om overheidsinformatie begrijpelijk te maken voor alle inwoners van Nederland. Dat is belangrijk omdat zij op die manier toegang hebben tot de diensten van de gemeente en de ondersteuning kunnen krijgen die ze nodig hebben.

Wij maken informatie begrijpelijk via interfaces die voldoen aan strenge normen voor veiligheid, betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid. Daarnaast zorgen we er voor dat de informatie voor iedereen toegankelijk is; ongeacht achtergrond, taal of andere vaardigheden. Dit doen we door ontwerp, code en content te ontwikkelen volgens de toegankelijkheidseisen van de overheid. De samenwerking met gemeenten is daarbij van essentieel belang. Samen zorgen we ervoor dat alle inwoners eenvoudig vinden wat ze zoeken en op een efficiƫnte manier geholpen en ondersteund worden.