Support medewerker
(24-40 uur per week)
Onze opdrachtgevers melden zich bij jou met hun vragen en jij ziet het vinden van een oplossing als een uitdaging. Jij zorgt ervoor dat ze weer snel verder kunnen met hun werk of dat de melding op de juiste wijze bij de juiste afdeling terechtkomt. Oók voorzie je de opdrachtgever van statusupdates en rapportages.
Verder zet je als support medewerker jouw analytische en administratieve vaardigheden in bij het beheren van meldingen en gebruikersvragen. Je evalueert nieuwe versies van de door ons ontwikkelde software. Je signaleert trends en hebt het vermogen om verbetervoorstellen te doen.
Functie eisen
Opleiding
Wij zoeken kandidaten met afgeronde ICT gerichte opleiding op MBO-4 niveau.
Ervaring
Je hebt bij voorkeur ervaring in de omgang met overheidsinstanties. Verder ben je bekend met het geven van instructies zowel in woord als geschrift. Je hebt affiniteit met software en techniek. Uiteraard zijn termen als ITIL en BISL jou niet onbekend.
Vaardigheden
Je beschikt voor goede communicatieve vaardigheden. Je bent klant- en servicegericht en beschikt over een probleemoplossend vermogen. Je bent precies, stressbestendig en leergierig. Het is afwisselend werkt en vraagt om flexibiliteit.
Pré
Kennis en ervaring met Content Management Systemen, Toegankelijkheid, Beheer en onderhoud van documentatie én het testen van nieuwe softwarereleases.
Wij bieden
• Een prettige informele werksfeer binnen een gezellig team wat vol zit met ervaring;
• Veel verantwoordelijkheid;
• Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen;
• Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Marktconform salaris op basis van ervaring.